ZWROTY, REKLAMACJE
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ( ZWROT )
Zgodnie z art 27. ust 1 Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” – ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie produktu.
Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu i otrzymać zwrot zapłaconej kwoty, poinformuj Sprzedawcę o swojej decyzji składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Masz na to 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
W jaki sposób poinformować Sprzedawcę o zwrocie?
Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, ale najlepiej uczynić to na piśmie. Poniżej przedstawiamy dwie przykładowe możliwości poinformowania Sprzedawcy o zwrocie:
1. oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz przesłać na adres e-mail Sprzedawcy: sklep@oneoni.pl. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie Twojego oświadczenia. Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie produktu, którego dotyczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
2. oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z produktem oraz dowodem zakupu możesz odesłać na adres Sprzedawcy:
M&M Michał Waszkuć Batalionu Zośka 17 84-300 Lębork.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do odstąpienia od umowy zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu sklepu.
Odsyłane produkty odpowiednio zabezpiecz przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dowód zakupu.
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz adresowanych do paczkomatu.
Zwrotu dokonujesz na własny koszt.
W przypadku rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega cała wpłacona kwota. Z tym, że jeżeli klient wybrał w zamówieniu inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy, zwrotowi podlega koszt przesyłki równy kosztowi najtańszej dostępnej formy dostawy.
Towar typu biustonosze, gorsety , stroje kąpielowe, bielizna w kartonikach należy odesłać w twardym opakowaniu aby uniknąć uszkodzenia bądź zniszczenia.
Zgodnie z art. 38 ust 1 Ustawy o prawach konsumenta (DZ.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
· w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
· w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
· w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Zwrot akcesoriów erotycznych wyłącznie nierozpakowanych.
W przypadku chęci dokonania zwrotu prosimy pamiętać, że produkty higieniczne (wibratory, masturbatory itp.) możemy przyjąć tylko bez naruszonych plomb lub rozerwanej folii. W przypadku bielizny konieczne jest przymierzanie odzieży na własną bieliznę i nie odcinanie metek. Produkty zabrudzone, z zerwanymi metkami i naruszonymi plombami nie będą weryfikowane przez producenta, co wymusza na nas odrzucenie zwrotu (więcej informacji w Regulaminie oraz Ustawie o prawach konsumenta art.38).
Czas na zwrot środków:
Należność za odesłany do nas towar zwrócimy po otrzymaniu paczki zwrotnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
MASZ PYTANIA? POTRZEBUJESZ POMOCY? Skontaktuj się z nami: sklep@oneoni.pl
REKLAMACJE
Jako konsument masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu rękojmi
lub niezgodności produktu z umową.
Jeśli chcesz złożyć reklamację na produkt zakupiony do 31 grudnia 2022 r. skorzystaj z poniżej procedury:
Jak zgłosić reklamację z tytułu rękojmi?
Zgodnie z art. 556 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę (rękojmia).
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi masz 2 lata dla Produktu nowego.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
1. adres e-mail: sklep@oneoni.pl, na który możesz wysłać reklamację
2. adres Sprzedawcy: M&M Michał Waszkuć Batalionu Zośka 17 84-300 Lębork
3. telefon kontaktowy: +48 512 327 002
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz Produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. [Wzór formularza reklamacji]
Jeśli chcesz złożyć reklamację na produkt zakupiony od 1 stycznia 2023 r. skorzystaj z poniżej procedury:
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
1. adres e-mail: sklep@oneoni.pl, na który możesz wysłać reklamację
2. adres Sprzedawcy: M&M Michał Waszkuć Batalionu Zośka 17 84-300 Lębork
3. telefon kontaktowy: +48 512 327 002
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz do Paczkomatu.